Tuesday, 9 October 2012

moustache

saya ade membuat misai yang bertangkai tu ,so saye bawak lah pegi kolej nak menunjuk  bagi kawan tengok , ade sorang kawan ni nak tengok saye bagilah , sekejapan die cakap "wei Mia dah tercabut lah" mase punye lah saye terkejut lepastu die buat muke tak bersalah lagilah saye geram ! saye marah die die cakap dengan senang hati die "alah boleh lekat balek lah ape susah nya" lepastu die main letak jek atas meja saye dan terus pergi tanpa "mintak maaf" pon ! ishhhh geramnye -_-" at least mintak lah maaf sebab tu memang salah die . 



                       sebelum dipatah kan 

                         selepas dipatakan -_____-


5 comments:

luqman zakaria said...

hehe..xleh pakai misai lagi la..hehe..neway thanks follow arepnakbebel.com yer~

mia yusof said...

tu lah pasala haha XD

Eyka said...

erk ! sedihnya ~ huhuhu TT__TT

mia yusof said...

tu lah pasal :(

Nazayiena said...

Salam kenal dik dan folo sini.